Retourneren, klachten en complimenten
Retourneren
Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Daarna heb je nogmaals 14 dagen te tijd om het gekochte retour te sturen. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, verzoek ik je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking terug te sturen.
Je ontvangt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Meld via de mail info@liefsoppapier.nl de retourzending aan en ik zorg voor de rest! Uiterlijk binnen 14 dagen crediteer ik (stort ik het geld terug) je order na ontvangst retour(melding).
Klacht over het product?
Mail me gerust als er iets niet klopt aan het product, dat kan naar info@liefsoppapier.nl. Ik reageer dan zo snel mogelijk met een oplossing!
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij Liefs op papier kenbaar te maken door te mailen naar info@liefsoppapier.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Complimenten over je ervaring
Na ongeveer 5 dagen na verzending van je bestelling ontvang je van WebwinkelKeur een uitnodiging voor het invullen en achterlaten van een review over Liefsoppapier. Het wordt enorm gewaardeerd wanneer je de tijd en moeite neemt voor het achterlaten van je ervaring. Belangrijk om te vermelden is dat alle reviews worden getoond en onpartijdig worden beheerd door WebwinkelKeur. Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Op de site van WebwinkelKeur kun je deze maatregelen terugvinden.
Natuurlijk mag je me ook altijd een mail sturen met je ervaring of tag #liefsoppapier op instagram!
